måndag 7 februari 2011

I mina blåa sockiplast...

...satt vi och lyssnade på i bilen igår, när vi tog en daytrip till Sandviken för att hälsa på barnens farfar och gå husesyn i hans o hans sambos nyinköpta radhus. Blir så glad av att lyssna på musik. Väntar på att vi ska koppla in musiksystemet i huset. Musiksystemet med högtalare i nästan alla rum som vi inte ännu köpt.
Helgen var bra, trots att våra middagsgäster uteblev pga sjukdom. Ogillar verkligen vintern just nu med dess förkylningstider :O( . Jag vet att jag valt att bo i ett land där vintern lixom är ett faktum, men jag önskar att den inte vore så lång som den är. Jag tycker att det är fantastiskt vackert med snön och framförallt när solen skiner, men just nu är jag innerligt trött på den, vintern alltså!!!
Idag har vi haft en jobbig morgon :O( barnen har varit extremt gnälliga. Snoret rinner ur alla näsor, utom min än så länge och Isak är nästan värst :O(, han som är minst stackarn. Jag var skitnödig i över en timme men fick inte tid att gå på toa, då en liten satt fast i tutten och de två andra klängde runt mina ben OCH trilskades med varann samtidigt. Har inte haft någon frukost till mig hemma, så blodsockret har varit lågt, men nu har jag nog svept en termos med kaffe, liten sover och de två andra leker rätt bra! Stella klädde dock just av sig alla sina kläder så nu får jag ta och klä på henne.... igen. Återkommer! Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar