söndag 13 februari 2011

Sköna söndag!

Det är 2 timmar och 11 minuter kvar till favvoprogrammet, Solsidan! Yey!
Barnen MÅSTE ligga till sängs då och helst sova, så jag o min andra hälft (min bakdel, haha) kan sätta oss o bara softa ner efter en intensiv och rolig helg!

I fredags hade vi goa vänner på middag, det var högljutt och tramsigt och roligt och trevligt och gott. Ja gud vad gott. Men lite för salt.
I går hade vi oxå goa vänner på besök, övernattningsbesök. De har liksom vi 3 barn så det blev oxå en cirkus, en rolig cirkus. Skönt att ha vänner som man kan vara som man är med, utan krusiduller och fasader. Man kan bara vara, njuta och ha så jäkla trevligt. Det är fasen helt fantastiskt! Jag är riktigt lyckligt lottad må jag säga. Jag har inte många vänner, absolut inte över 100 som jag har på Facebook. Men de jag har tycker jag så ofantligt mycket om!!!! Ja det gör jag verkligen!

Nu är det 2 timmar och 3 minuter kvar till Solsidan så nu ska jag ta och börja med kvällsrutinerna. Ordning och reda, pengar på fredag. Eller nåt. Fast först ska jag SMSa M. ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar