fredag 4 februari 2011

Tar H&M alla mina pengar eller...

....ja det kan man ju tro. Idag ville Elias sova hos mormor o morfar. Stella ville oxå, men hon fick inte för mig, jag vill skona mina föräldrar, hahah. Ett barn i taget får räcka. Är så innerligt glad att de orkar passa mina barn någon gång ibland. Det kan vara en timme när jag behöver åka till affären effektivt eller då Elias verkligen tjatat sig till att sova där (han vill ofta vara där men får inte så ofta FÖR MIG). Idag har han tjatat sen tidig morgontimme att få sova hos moffa, och idag fick han det... Jag fick en spegel från Mio i inflyttningspresent av dem igår. En spegel jag suktat efter länge. Jag sa att jag inte behövde ha någon inflyttningspresent, att jag var så tacksam för att de ställer upp på mina barn, att det är värt mer än alla pengar i världen, men de ville ge oss något så då blev det min fina spegel. De läser inte min blogg, men TACK ändå!!!
Jaja, jag och P bestämde oss för att beställa Thaimat idag och jag har varit sååå sugen på Brieost så jag for iväg efter en svettig joggingrunda (jo, jag har varit ute 8 ggr redan sen förra måndagen) till Ica för att handla och sen hämta Thai. På Ica medges inge min handling för 300kr. WHAT??? Handlar på kredit :O( vilket jag INTE gillar, ringer sen till P som för över pengar så jag kan handla på Thaien. Väl där tappar jag bilfuckingnyckeln MELLAN sätet och "kopplingskullen" eller vad man ska kalla det. Sen får jag inte tag på nyckeln... Drar sätet fram o tebax men hittar inte nyckeln, den är typ försvunnen. Hahahaha, jag är sååå sur och blodsockret sååå lågt, men tillslut får jag tag på nyckeln, går in o beställer, åker hem och äter ljuvlig thaimat, dricker ett glas gott vin, äter lite choklad och mår gott. Kollar Let´s Dance och bloggar samtidigt.
Imorgon kommer forhoppningsvis farmor på besök och sen goda vänner på middag!
Trevlig helg alla ni som orkar läsa min bittra blogg ;O)

2 kommentarer:

  1. jag skrattar. Inte för att det är rätt åt dig, utan för att jag får flashbacks från förr och kan se hur IRRRRRITERAD du är när du bökar med sätet fram och tillbaka ha ha

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja jag är mig verkligen lik kan jag lova, åtminstone humörsmässigt :S så din inre syn stämmer nog riktigt väl med hur det verkligen var, hahahah!!!

    SvaraRadera