onsdag 23 mars 2011

Häromdagen...

...kom finaste M till mig, med presenter o koffeinfritt kaffe. Vad jag älskar den tjejen! Vad glad jag är att hon finns i mitt liv!! Inte för att hon kommer med presenter o kaffe, utan för att hon känner mig. För att jag litar på henne. Jag kan berätta saker för henne och hon förstår o dömer mig inte. Vi är ganska lika och det är skönt.

Igår var jag på H&M och gjorde av med pengar. Jag handlade massor, sen gick jag o satte mig o ammade. Efter det såg jag att de debiterat mig för mer än vad jag köpt, gick dit igen och fick pengar tillbaka. Lämnade tillbaka två klänningar oxå som jag ångrat under tiden jag ammade. Det blev lite billigare. Gick in på MM och beställde tårtor till dopet, köpte lite barnmat, betalade och gick därifrån. HALLÅÅÅ! Du glömde varorna ropade tjejen i kassan. Virrpanna. Då har jag glömt ALLT jag köpt på rullbandet. Jag betalade och GICK bara. Jaja, packade i varorna och skulle bege mig till Skopunkten då jag kom på att jag ju har rabattkuponger på H&M. Merde. Bestämde mig för att återigen gå dit. Tjejen i kassan var skitatrevlig och skrattade bara. Sen hjälpte hon mig, så jag fick ytterligare 180 kr i rabatt pga rabattkupongerna. Perfa! Efter det in på Skopunkten o handlade 4 par skor. Fin-skor till Elias, basketskor till mig, stövlar till Elias och ett par supercoola kängor till Stella. Ett par skor till fick Stella fast från H&M.
Sen hem, snabblunch o därefter iväg till IKEA o köpa sängar till barnen. Vi köpte varsin 105cm säng till stora barnen. Då kan vi ligga brevid dem de nätter det behövs, vilket inte är så ofta men det är även mysigt att kunna ligga brevid dem när man läser gonattsagan. Sen hem.
Men gud vilket tråkigt inlägg......
Jaja.
Jag fick även ett SMS där jag blivit antagen till en ekonomikurs jag sökt. Jag sökte egentligen bara för att kolla om jag skulle bli antagen. Blev nämligen inte det sist jag sökte, men så blev jag antagen och nu ska jag ge det ett försök. Inom ekonomi finns det ju iallafall jobb att söka. Jag har sökt typ 10 jobb och inte fått komma på intervju ens. :O( Det är ju ingen panik dock. Jag är mammaledig till och med juni nästa år, men ska börja på mio senast i september. Det är ju bara varannan helg. Men jag är så sugen på att börja jobba igen. 50% så jag o P kan dela på föräldraledigheten, så han får se att det inte bara är "dricka kaffe" att vara föräldraledig. (man hinner blogga lite oxå, hahahahahahaha)

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Åh tack fina du! Jag kan bara säga detsamma om dig! Tur att vi har varandra du å jag:)

    Puss på dig älskade vän!

    SvaraRadera