onsdag 16 mars 2011

Trött....

..så in i bängen är jag idag. Isak vaknar runt 02 på natten och är hur glad som helst. Gillas inte. Han somnar runt 19 på kvällen numera så han är väl utsövd då med tanke på alla tupplurar han tar under dagen. Hans mamma är trött!! Trött, och det är bara förnamnet. Idag var jag på cellprovtagning och när jag körde dit så satt jag i helt andra tankar och glömde avfarten till vårdcentralen. Det var ju dock inte så svårt att vända, men ändå.
Jag känner mig dock mindre irriterad. Faktiskt är jag inte irriterad öht just nu vilket är skönt!
Kanske är det vädret eller håret, haha!
Däremot har jag ont i bröstet. Har så haft i ca 3 veckor. Tidigare kom det i samband med att jag joggade. Nu har jag det mest hela tiden. Så imorn ska jag till läkaren. Det värsta är att jag inte tycker att läkarna tar en på allvar. MIN läkare gör det, men hon är fullbokad en månad framöver så där fick ja inte tid. Ska träffa en jourläkare imorn. Hoppas denne lyssnar på mig. Hypokondikern. Men det här är inte inbillat. Jag HAR ont i bröstet. Kanske är därför jag är trött oxå. Ja ja, slutspekulerat.
Imorgon fyller även Stella år, min lilla skrutta blir 2. Stora tjejen. Vi har köpt en docka med ljud och en matstol till dockan. Sen blir det troligtvis en lekstuga till våren, men den får alla barnen gemensamt för alla pengar vi fått i jul- födelsedags- och doppresent! Vi får antagligen lägga till lite men ändå.
Nu ska jag gå på dass o sen hämta busungarna från dagis och därefter åka o träffa prästen inför Isaks dop.

Hadebrahej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar