fredag 14 januari 2011

Diarré....

Idag skulle vi få besök från där vi bodde förr, men så fick jag rännskita. Kul! Fräscht att skriva, men det var ju så....
Kände mig lite underlig hela dagen igår när jag tänker efter o sen kom det.... men jag mår lixom inte illa o det är ju skönt. Känner mig bara allmänt olustig.
Nu sitter jag med en skål med fisk-o skaldjurssoppa o sörplar i mig. De stora barnen fick åka till mormor o morfar idag... Det svider i min mage.. men det här kanske är bra för min viktnedgång... haha. Fast frågan är om det är värt det.

Jag har en undran, hur är man personlig men inte privat??? Det har jag hört flera ggr, att man ska vara, men vad är skillnaden? Kan nån förklara det för mig?

2 kommentarer:

  1. Personlig är du när du är dig själv och har din egen stil men lite reserverad till "okända människor". Privat är du om du har ett privatliv som du inte delar med dig speciellt mycket av. Eller..?

    SvaraRadera
  2. Ja men så är det ju såklart!

    SvaraRadera