fredag 28 januari 2011

Samtidigt...

...som jag sitter på toa, dammar jag av det jag kommer åt. Bara så ni vet. Jag kan fasen aldrig koppla av.
Just nu osar det av blodpudding i hela huset. Lyckas alltid åstadkomma os, trots att fläkten är på.
Jag har dammsugit, dammat, halvskurat golvet. Tagit en kopp koffeinfritt kaffe med M. Tack för att du köpte minifom till Isak. Hoppas det gör skillnad nu bara. Ser fram emot en em/kväll med trevlig middagssällskap och mat som jag slipper laga själv för en gångs skull :O)
Igår hade jag en psykbryt kväll. Var arg, sur och irreterad och den som får ta smällarna är ju då min käre. Huvudvärk hade jag oxå :O(. Åkte o köpte en stor påse godis, vilket alltid bara gör saken värre, jag tål fasen inte socker. Måste hålla mig utan det. Det är tydligen vetenskapligt bevisat att det INTE finns något som heter sockerstinn, men jag vet att det finns det, för jag blir det nämligen och det är inte positivt och jag vet att om jag inte äter en massa socker så blir humöret jämnare. Därför blir det nu mitt något sena nyårslöfte; hålla mig ifrån vitt socker!!! Så. Därmed basta. Ett beslut taget då. Lätt som en plätt ju, haha! :S

1 kommentar:

  1. Jag köpte cocosbollar och ballerina kladdkaka MEN om du inte tänker äta socker så kan jag ta dina! Alldeles säkert så kan jag det!

    SvaraRadera