fredag 14 januari 2011

Nu skulle jag kunna bli....

...brunett känner jag. Blev skit (haha) sugen på att färga håret. Jag är väldigt impulsiv av mig o ganska hetsig, så om jag vill nåt eller får för mig något så ska det ske nu, helst igår. Fast sist när jag skulle göra något med mitt hår så blev det kycklinggult o när jag skulle "korrigera" det så blev det grön-brunt o tillslut svart..... Jag har inte tid att boka tid hos frissan, än mindre SITTA där o bli "behandlad" därför är det lättast att ta saken i egna händer med blandat resultat dårå. Smällar man får ta.

Minns en gång då jag färgade håret ORANGET, ja KNALLoranget. Det var på den tiden jag var "skate" hahahah! MÅNGA många långa år sedan... (o då ska tilläggas att jag ändrade stil typ säg varje vecka) sen fick min goa väninna klippa mig o hon klippte o klippte o klippte............ ord överflödiga. Jag tror faktiskt att jag grät en skvätt sen när hon var klar. Men what the hell, det växer ju ut.
På den fronten (vad gäller utseendet) är jag väldigt modig tycker jag själv. Jag vågar prova nya saker, som jag blir sugen på. Om det inte gäller ingrepp med kniv förstås, för det känns som att jag aldrig skulle kunna göra det, fast man ska aldrig säga aldrig, får se hur tuttarna o magen ser ut efter 3 graviditeter med tillhörande amning..... hahahaha.

Fast jag ska nog vara blond åtminstone tills vi åker till Thailand, det bleks ju där så det känns onödigt att färga brunt innan, men gud så sugen jag blev då.....

2 kommentarer:

  1. Du, jag har precis köpt färg och ska färga snart. Jag kan vänta tills du kommer hem så kan vi färga varandra:)

    Skit på dig:)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle ju va en mysig tjejgrej!!
    Ha en bra dag du med ;)
    Kramkram

    SvaraRadera