fredag 18 februari 2011

Men vad är detta....

....sitter med lite ångest i magen igen. Den kommer direkt när jag är ute på FB och läser statusar. Sjuk hit o sjuk dit. Så less på sjukstatusar. De ger mig ångest, bara det är en anledning till att gå ur FB faktiskt, för man kan ju inte blunda när man läser. Tycker synd om alla som är sjuka :O( Krya på er alla sjuklingar där ute. Längtar så till våren. Såååååååååå häääääääääääär mycket faktiskt. Vi far ju dock till Thailand snart, men vad går egentligen upp emot den svenska vår-sommar årstiden?
Har just fått Isak att sova. Stella somnade direkt när jag la henne. Idag ska hon få sin andra Twinrix-spruta. Tanken är att jag ska åka ner med henne, men jag tror fasen P får ta det. För lite sömn inatt igen, för min del, men jag är ändå rätt pigg. Skönt det då.
M var här på en snabbkaffe i morse, mysigt. Lite dagisprat, lite havrefras, lite gnäll, lite tjat. That´s what friends are for!!!
Jag vill ha ett jobb. Tror kanske det är därför jag har lite ångest oxå, för att söka jobb. För att hitta jobb att söka. För att sedan skriva en vinnande CV. För att sedan vara nervös för att få komma på intervju. För att hoppas innerligt för att först få komma på intervju och sedan GÅ på intervju och sälja in sig. För att vänta på svar. För att få nej gång på gång, eller värre, inte ens få svar. För att vara oattraktiv på arbetsmarknaden. Ångest ångest ångest! Vill ha ett jobb jag trivs med, ett jobb som drar in pengar.....ångest ångest!
Oj vad positiv jag är. Bryta cirkeln. Inte vara bitterfitta. Tänk positivt. Positiva tankar!!! Kom igen då hjärnan, work with me here!!!!
Jaja, fredag var det då. Stora barnen ska få sova hos mormor o morfar inatt. Elias har tjatat hela veckan. Imorn skulle vi egentligen på två stycken barnkalas, har avböjt båda, tyvärr. Vill minimera risken för fler bakterier än nödvändigt så vi kommer iväg till Thai....ångest där oxå, bara inte nån blir sjuk. Sist fick jag blindtarmsinflammation. Opererades och fick inte följa med till Teneriffa den gången. Inte bli sjuka nu. Pliiiiiiis!!!
Jag o P och Isak ska åka o inhandla det som behövs inför resan imorgon, sen måste vi börja packa. Sortera. Planera. 10 timmar och 40 min på planet med tre barn! Underbart. Haha!! Nu ska jag fortsätta med listorna inför packning och inköp!
TREVLIG HELG DÅ!

1 kommentar:

  1. ha det så underbart och vet du vad, man kan faktiskt ta HIDE på folk vars statusar man inte orkar se/läsa ;-)

    SvaraRadera