måndag 21 februari 2011

Står vid diskbänken...

...och vaggar Isak i babysittern just nu. Elias äter äpple och Stella sover.
Imorn ska jag till en lokal frisör här. Får se vad jag "hitt på¨". Det måste gå fort att klippa och sen vara lättskött. Ett rufs hoppas jag på :O) Ett kort rufs! Längtar!!!
Vi har packat i helgen. Knappt 2 resväskor blev det på 5 pers, bra! Men sen tillkommer handbagage och en vagn :S
Helgen har förövrigt varit lugn. Lite Let´s Dance o Mello. Lite godis. Eller Mycket Godis. En joggingrunda. Packning. Ja, inte mer än så, ändock tillräckligt.
En väninna sa att hon tyckte jag var duktig som var så disciplinerad med joggningen. Jag kallar det inte disciplin, jag kallar det överlevnad. En halvtimme för mig själv. Sen är jag en bra mamma. En bra människa. Det är som att tanka tålamod för min del. Ibland är det skitjobbigt att peppa sig att komma iväg, andra dagar står jag typ och joggar i hallen när P kommer hem så att jag snabbt kommer iväg innan middagen. Idag SKA jag ut. Imorn med! Sen är det ju Dag för Thailand :O) Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar