torsdag 17 februari 2011

Torsdag!

Japp, så var det torsdag igen då. Tycker man just startar en ny vecka, sen säger man trevlig helg lixom. Har inte sovit mycket inatt, inte mycket överhuvudtaget denna veckan. Tror jag vet vad ångesten kom ifrån i går. Thai närmar sig o jag ogillar att flyga. OGILLAR! Vill inte ens skriva om det. Usch!
Idag ska jag hämta Isaks pass. Han ska få sin 3månaders spruta efter det, så jag ser ännu en sömnlös natt framför mig. Han är en liten tutte-bebis, min Isak. Nappen duger inte. Nej nej. Mammas tutte ska det va, så det så! Jag har ett helt förråd med olika sorters nappar här hemma, det är silikon, latex, böjd, rak, liten, mjuk, räfflad...... HAHAHAHA, skulle kunna vara nåt annat jag skriver om. Men det ÄR nappar och inte nåt annat snusk ;O)
Nu ska jag byta lakan i alla sängar, sen blir det att styra kosan mot Täby.
Hej!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha DILDOS!!!!!! Ha ha ha ha ha ha ha ha

    Moget milla, moget;)

    Flyga blir bra. Är grymt avundsjuk kan jag lova!

    Kram och puss

    SvaraRadera